اسلام میں جنت کا تصور

ایک کالا آدمی مرنے کے بعد
ایک کالا آدمی مرنے کے بعد سورگ میں گیاوہاں اسکی ملاقات پری سے ہو گئی"پری نے پوچھا کہ تم کون ہوکالا آدمی نے پری کو پٹانے کے انداز میں جواب دیا"میں ٹائٹنک جہاز کا ہیرو ہوں"پری بولی بھونسڑی کے نکل یہاں سےٹائٹنک جلی نہیں تھی سمندر میں ڈوب گئی تھی تیتر کے بچے

سورگ میں گیاوہاں اسکی ملاقات پری سے ہو گئی"پری نے پوچھا کہ تم کون ہوکالا آدمی نے پری کو پٹانے کے انداز میں جواب دیا"میں ٹائٹنک جہاز کا ہیرو ہوں"پری بولی بھونسڑی کے نکل یہاں سےٹائٹنک جلی نہیں تھی سمندر میں ڈوب گئی تھی تیتر کے بچے


ہمارے ملک کا بھی عجیب مسئلہ ہے چالیس فیصد نمبرات سے کامیاب ہونے والا طالب علم پولیس کی نوکری پانے میں کامیاب ہو جاتا ہے اور اسی فیصد نمبرات سے کامیاب ہونے والا طالب علم نوکری نہ ملنے کی وجہ سے وہ چور بن جائے تو کیا وہ ایس پی صاحب کبھی اس چور کو پکڑ پائیں گے جو اس ایس پی صاحب سے زیادہ دماغ رکھتا ہے اسی وجہ سے ہر چور کے لیے پولیس کو الگ سے انویسٹی گیشن کرنا پڑتا ہے

ایک عورت کو بازار میں کسی نےپیچھے سے انگلی کردی اور فورا ہی وہ چھپ گیا اس عورت کے پیچھے پینسٹھ سال کا بڈھا کھڑا تھا عورت نے اس سے مخاطب ہو کر پوچھا بابا جی کیا آپ نے ابھی مس کال دی ہے ؟ بابا جی بولے میرا تو بیلینس ہی ختم ہے

ایک بڈھا ایک لڑکی کو چھیڑ رہا تھا لڑکی غصے سے بولی شرم کرو بابا تمہارے سر کے سارے بال سفید ہو گئے ہیں بڈھا بولا اگر اوپر سفید راکھ نظر آئے تو یہ نہیں سمجھنا چاہیئے کہ نیچے آگ نہیں ہوگی

میں نے میری گرل فرینڈ سے کہا ایک کس دے دو یار میری گرل فرینڈ بولی ساتھ میں کنڈوم لائے ہومیں نے پوچھا کنڈوم کس کے لیئے تو وہ بولی ایسے شریف بن رہے ہو جیسے کہ کس کرنے کے بعد جو کھڑا ہو گا اس پر دوہزار بائیس کا کیلنڈر لٹکاو گے کیا میں چپ چاپ میڈیکل چلا گیا

میری بیوی ایک دن غصے سے بولی اجی سنتے ہو اپنی نوکرانی نے میری انڈر وئیر چرالی ہےنوکرانی بولی صاحب جی آپ کو تومعلوم ہی ہے کہ میں انڈروئیر نہیں پہنتی ہوں

1 تبصرے

آپ اپنی رائے ضرور لکھیں

جدید تر اس سے پرانی