اسلام میں بیوی سے ہنسی مذاق

میں نے شادی تو کر لی لیکن دلہن کی رخصتی کے وقت میری ساس باربار یہی کہتی رہی بیٹا یہ میری بیٹی تو گائے ہے بالکل سیدھی سادھی اسکا اچھی طرح خیال رکھنا میری اس گائے کو خوش رکھنا. مجھے رخصتی تو مل گئی اور میں میری گائے کو اپنے ساتھ گھر پر لے آیا رات بھر اسکے سر میں سینگ تلاشتا رہا لیکن سینگ ندارد کبھی چہرہ دیکھتا کبھی ہاتھ اور پیر کا بغور معائنہ کرتا لیکن گائے کی کوئی علامت نہ ملی میرے دل میں خیال آیا کہ اگر یہ گائے ہے تو یہ مجھے ایک نہ ایک دن ضرور اٹھاکر پٹخ دے گی.

اگر آپ کی بیوی ڈائن چڑیل یا بھتنی جیسی ہو تو آپ کیا کریں

میں نے شادی تو کر لی لیکن دلہن کی رخصتی کے وقت میری ساس باربار یہی کہتی رہی بیٹا یہ میری بیٹی تو گائے ہے بالکل سیدھی سادھی اسکا اچھی طرح خیال رکھنا میری اس گائے کو خوش رکھنا.
مجھے رخصتی تو مل گئی اور میں میری گائے کو اپنے ساتھ گھر پر لے آیا رات بھر اسکے سر میں سینگ تلاشتا رہا لیکن سینگ ندارد کبھی چہرہ دیکھتا کبھی ہاتھ اور پیر کا بغور معائنہ کرتا لیکن گائے کی کوئی علامت نہ ملی میرے دل میں خیال آیا کہ اگر یہ گائے ہے تو یہ مجھے ایک نہ ایک دن ضرور اٹھاکر پٹخ دے گی.
ایک دن گذرا دو دن گذرے بس یونہی دن اور رات گذرتے رہے باتوں ہی باتوں میں میں نے میرے سالے کو ایک دن گالی دے دی کسی بات پر بس پھر کیا تھا مجھے میری بیوی کے گائے ہونے کا مطلب اچھی طرح سمجھ میں آگیا کہ ساس جب اپنی بیٹی کو گائے کہے تو اس میں سینگ ضمیر پوشیدہ ہوتی ہے.

بیویاں ویسے تو عام طور پر کئ اقسام کی ہوتی ہیں


1) بھتنی (بضم الباء وبسکون الھا )(ایسی گوری چٹی چپٹی ناک اور موٹے ہونٹ بدبودار باہوں اور میلے کپڑوں والی لمبی زبان سے لیس ایسی نسل ہے جو ہر گاؤں اور دیہات میں بآسانی دستیاب ہے تاہم ایسی نسل شہروں میں بھی بسا اوقات مل جاتی ہیں).
(2) ڈائن ( گندمی رنگ,انتہائی زبان دراز,ہر ایک میں خامی نکالنے والی,شوہر پر آڈر چلانے والی اہسی پرجاتی جس سے پڑوسن پریشان ہوں ,یہ پرجاتی بھی باسانی ہر جگہ دستیاب ہے)
(3) چڑیل (دبلی پتلی,سانولہ رنگ,چھریری بدن,لمبے دانتوں والی, بکھرے بالوں والی, ہر چیز پر اعتراض جتانے والی ایسی نسل کم یاب بلکہ شاذ و نادر ہی پائی جاتی ہے)
(4) گائے (ایسی بیوی جسکی سادگی اور بھولے پن بے مثال ہوں, بھولے پن ایسی کہ سالے اور بہنوئی کے درمیان جھگڑے کے وقت اپنے شوہر کی طرفداری کے بجائے اپنے بھائی کی طرفداری کرنے لگے شوہر کی ہر بات اپنے باپ اور بھائی کو بتانے لگے, یہ ایسی نسل ہے جسے سینگ نہ ہونے کے باوجود گائے سے تشبیہ اس لیے دی جاتی ہے کہ لڑائی نہ ہونے کے وقت سادی سمپل لڑکی دکھائی دیتی ہے اور لڑائی کے وقت سینگ والی لتاڑ مارنے والی گائے بن جاتی ہے, ایسی پرجاتی سے بیاہ رچانے سے پہلے کنفرم کرلیں کہ کہیں یہ اپنی ماں کی گائے تو نہیں اگر گائے ہے تو سمجھ لیں کہ سینگ ضمیر پوشیدہ ہے جس کا شکار آپ کبھی بھی ہو سکتے ہیں),
(5) وفادار (اس نام کی پرجاتی اب ملنی مشکل ہے تاہم کبھی کبھی باسانی مل بھی جاتی ہے یہ وہ نسل ہے جو اپنے شوہر پر جان و تن کے ساتھ فدا ہوں اخلاص جسکا گھرانہ وفاداری جن کا لباس امانت جن کا شعار,شوہر کے گھر کو اپنا گھر شوہر کے راز کو راز رکھنے والی ایسی پرجاتی اگر کسی کی نظر میں ہو تو کمینٹ میں اپنا نمبر دیں انشاءاللہ راقم الحروف آپ سے کنٹکٹ کرےگا,)

5 تبصرے

آپ اپنی رائے ضرور لکھیں

جدید تر اس سے پرانی